New Bridges
Critical communication software

mouse icon

Wij zijn New Bridges
Ontwikkelaars van Critical Communication Software

header-icon

Al meer dan 25 jaar leveren wij oplossingen op het raakvlak van IT en Telecom. Onze oplossingen worden gebruikt waar sprake is van grote aantallen telefoongesprekken of tekstberichten. We leveren oplossingen aan veeleisende en (vaak) grote organisaties in bijna elke denkbare branche.

Lees meerbutton arrow

Modulaire software voor producten en projecten

header-icon

Sinds 1992 leveren we zowel producten als projecten op maat. Alles gebaseerd op dezelfde kernelsoftware. De hoofdgroepen zijn:

  • Nerve Centre®: snel oproepen, alarmeren en informeren van groepen personen.
  • Sense® Computer Telephony Building Blocks
  • V-bloX™: de applicatie-ontwikkelomgeving van Sense®.
button arrow

Nerve Centre
Alarmeren, Informeren en Communiceren

header-icon

In geval van nood telt elke seconde. Snel de juiste mensen oproepen, dat is wat Nerve Centre® doet. Nerve Centre® reageert op alarmsituaties door onmiddellijk de juiste groepen personen te alarmeren en te informeren met relevante gegevens. Bovendien kan Nerve Centre® er ook nog eens voor zorgen dat tijdens de afwikkeling van het incident betrokken personen met elkaar kunnen communiceren.

Klik hier voor onze website

Sense®

header-icon

De technologische basis van onze oplossingen is de door ons zelf ontwikkelde Sense® Computer Telephony Building Blocks. Hiermee zijn inmiddels honderden systemen gerealiseerd en tientallen miljoenen telefoongesprekken gevoerd. Sense biedt vrijwel onbeperkte toepassingen voor voice- en messaging processing in buitengewoon complexe en/of veeleisende omgevingen.

Lees meerbutton arrow

Unieke architectuur

header-icon

De unieke architectuur van Sense zorgt er voor dat door ons ontwikkelde applicaties probleemloos kunnen worden gebruik in de meest uiteenlopende telefoniesituaties. Zo kan bijvoorbeeld ons product Nerve Centre worden gebruikt in een Voice over IP omgeving, maar ook rechtstreeks gekoppeld op een ISDN-30 verbinding naar een openbaar telefonienetwerk.

button arrow

V-bloX™
de applicatie ontwikkelomgeving van Sense

header-icon

V-bloX is een gebruiksvriendelijke grafische ontwikkelomgeving voor applicaties op basis van Sense®. In V-bloX is een groot aantal standaard bouwstenen beschikbaar waardoor applicaties snel en gemakkelijk kunnen worden ontwikkeld. Daarnaast kunnen klantspecifieke bouwstenen worden toegevoegd zonder impact op de flexibiliteit en het gebruiksgemak van deze ontwikkeltool.

Lees meerbutton arrow

Grafische ontwikkelomgeving

header-icon

Om applicaties niet alleen veelzijdig, maar ook makkelijk ontwikkelbaar te maken is V-bloX gebouwd. V-bloX is een grafische ontwikkelomgeving voor applicaties. In V-bloX is een groot aantal standaard bouwstenen beschikbaar, maar desgewenst kunnen er ook klantspecifieke bouwstenen worden toegevoegd zonder dat er iets aan flexibiliteit en gebruiksgemak van de ontwikkeltool wordt ingeleverd.

button arrow button arrow

Modulaire opbouw

header-icon

Een ontwikkelaar over V-Blox: “met V-bloX kun je snel applicaties bouwen, maar veel belangrijker: door de grafische weergave en de modulaire opbouw worden applicaties veel beter onderhoudbaar, herbruikbaar en testbaar”.

button arrow

Wij werken voor

header-icon

Al meer dan 150 organisaties in onder andere de industrie, overheid, zorg, onderwijs en dienstverlening kozen voor New Bridges. Klanten zoals ProRail, Scania, Schouwburg Almere, het Erasmus Ziekenhuis Rotterdam, diverse Defensie- en politie-onderdelen, Ordina en Hogeschool Windesheim vertrouwen op onze voice, messaging en alarmerings-oplossingen.

Contact

header-icon

Calandstraat 44
3316 EA Dordrecht
Telefoon: 088 66 00 333

Bent u geïnteresseerd in een van onze producten? Neem dan contact met ons op. Wij denken graag met u mee!

Contactformulierbutton arrow

    Werken Bij New Bridges

    header-icon

    Gezocht: Senior DevOps Engineer - Cloud Engineer

    Herken jij jezelf in het volgende profiel? Bekijk dan de volledige vacature en solliciteer vandaag nog!

    In deze functie werk je samen met je collega’s aan onze publieke cloud omgeving én aan soortgelijke on-premise installaties. Je helpt ons bedrijf bij deze transitie naar de cloud door analyse van bestaande omgeving, uitbreiden van CI/CD pipelines en inzet van nieuwe technology. Dit doe je voornamelijk op ons eigen cloud platform (Azure). Je werkt (vanuit Nederland) samen met collega’s op een nearshore locatie.

    Het profiel waarin je je herkent en waarin je je talenten verder wilt ontplooien:

    • Minimaal een afgeronde relevante HBO opleiding – technisch niveau. We denken bijv. aan HTS technische informatica. Het daadwerkelijk hebben afgerond van HBO of WO opleiding is een must;
    • Je spreekt vloeiend Engels;
    • Je kunt zelfstandig werken;
    • Je bent pragmatisch, maar niet van de ‘shortcuts’;
    • Je begrijpt het belang van documentatie en houdt overzicht in je werk;
    • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring;
    • Je communiceert makkelijk met zowel technici als niet-technici;
    • Vanzelfsprekend zijn begrippen als Azure, Pipelines, Metrics, Powershell, Containers voor jou niets nieuws.
    • Je kunt planmatig en volgens procedures (ISO27001) werken;
    • Je werkt zeer accuraat (een foutje kan grote gevolgen hebben voor tientallen klanten);
    • Je bent bereid samen met collega’s stand-by diensten te draaien.
    Bekijk vacaturebutton arrow

    Gezocht: Software Developer

    Als Software Developer ben je onderdeel van ons R&D team. Je bent goed op de hoogte van de nieuwe technieken, mogelijkheden en onmogelijkheden. Je zult die kennis inzetten om samen met je collega’s te werken aan onze software die in C# is geschreven.

    Onze software kenmerkt zich door een hoog niveau van abstracties en modulariteit. Onze eindoplossing draait op Windows Server systemen, IIS Servers en mobiele devices (Xamarin).

    Je bent verantwoordelijk voor wat je maakt en hoe je dat doet, daarnaast is het van belang dat je in staat bent overzicht te houden van de verschillende taken waar je aan werkt en mee te denken aan hoe je knelpunten aan kunt pakken.

    Technieken of deelgebieden die je tegenkomt zijn: C#, REST, WCF, Authenticatie, Concurrency, Voip (SIP,RTP), Web (AngularJS, Angular, Blazor), Windows (WPF, Services), Mobile Apps (Xamarin), MDM enz.

    Het profiel waarin je je herkent en waarin je je talenten verder wilt ontplooien:

    • Een afgeronde relevante HBO of WO opleiding op technisch niveau. We denken bijv. aan HTS (technische) informatica. Het daadwerkelijk hebben afgerond van HBO of WO opleiding is een must;
    • Je spreekt vloeiend engels
    • Je kunt zelfstandig werken, bent pragmatisch, maar niet van de ‘shortcuts’
    • Je bent in staat je eigen taken te overzien en te plannen
      Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring;
    • Je weet dat het doel de eindoplossing voor klant/product is en dat jouw code daar voor lange tijd aan bij kan (en moet) dragen. Je ziet agile als een middel om tot dit doel te komen.
    • Je kunt C# ‘dromen’, weet wat een Bearer Token is, hoe je een HTTP Client Certificate kunt gebruiken en waarom 42 zo’n bijzonder getal is.. (zomaar wat voorbeelden)
    Bekijk vacaturebutton arrow

    Gezocht: Service Consultant

    Als Service Consultant ben je onderdeel van ons Services team. Je bent een spin in het web en
    bouwt mee aan de verdere ontwikkeling van de dienstverlening en de service organisatie. Je hebt
    een combinatie van uitstekende communicatieve vaardigheden, sublieme organisatorische
    vaardigheden (planning en control) en je hebt kennis van en affinitieit met ICT-oplossingen. Je
    voelt je als een vis in het water in de afwisseling van werkzaamheden en zorgt ervoor dat de
    organisatie continu verbetert op servicevlak.

    Tot je taken en verantwoordelijkheden horen:
    1. Het uitvoeren van 1e
    lijns support (beperkt deel van je tijd);
    2. Het uitvoeren van functioneel applicatiebeheer van onze software;
    3. Het coördineren van alle tickets, zorgen voor de planning en controle daarvan en bewaken dat
    tickets binnen de afgesproken service levels worden uitgevoerd;
    4. Het borgen van standby-diensten;
    5. Het verzorgen van service management rapportages voor klanten;
    6. Het bewaken van escalaties op het gebied van support en beheer;
    7. Het borgen dat voor bepaalde incidenten er ook root cause analyses tijdig worden uitgevoerd;
    8. Het verzorgen van de periodieke interne rapportages op het gebied van support en beheer;
    9. Het correct registreren en bijhouden van alle contact-, licentie- en strippenkaartadministratie;
    10. Het verbeteren van de beheer- en supportprocessen, intern en extern (partners en
    eindklanten);
    11. Oog hebben voor het verbeteren van de klanttevredenheid en het spotten van kansen.

    Het profiel waarin je je herkent en waarin je je talenten verder wilt ontplooien:

    • HBO opgeleid;
    • 3-5 jaar werkervaring;
    • Competenties:
      o Kennis van en affiniteit met software, Telecom, IT-infra en platformen
      o Blinkt uit in operationele planning & control
      o Service-gerichte attitude
      o Uitstekende communicatieve vaardigen
      o Kan mensen meekrijgen
      o Is omgevingssensitief
      o Wil continu verbeteren
      o Is nauwkeurig in het vastleggen van belangrijke afspraken

    Interessant voor jou? Bekijk dan de volledige vacature en solliciteer vandaag nog!

    Bekijk vacaturebutton arrow